Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Verdeel VOEDING niet in GOED en FOUT. STOP met ZWART-WIT DENKEN. Dat staat verandering (gezondere gewoontes) juist in de weg!

Een keer iets 'lekkers' (chips, chocolade, snoep, ...) is niet fout. Het gaat om de hoeveelheden: gebeurt het te vaak of eet je te veel 'lekkers' dan wordt het een probleem.

Als je wat 'lekkers' eet GENIET er dan ook van en voel je niet schuldig!

 

Ik heb al jaren geen suikerbrood gehad en ik zag glutenvrij suikerbrood bij de AH. Vanmiddag gelijk een kop groene thee met suikerbrood gehad. En wat heb ik er van genoten: de geur, het zachte en plakkerige brood, de harde en zoete stukjes, de smaak,.. . Het deed me denken aan mijn oma, we noemden haar beppe sukerbôlle omdat we bij haar vaak een plakje Fries suikerbrood kregen. Dat vond ik als kind een echte traktatie en ik vond het heerlijk.

Suikerbrood blijft voor mij speciaal en ik zal het niet vaak eten, maar als ik het een keer eet is het een traktatie en geniet ik er intens van. En dat kan en mag!!!

 

Herkenbaar? Wil je meer weten over je eetdrang en hoe je dit kunt stoppen? Meld je dan aan voor de Workshop Eten met Aandacht op donderdagavond 24 januari in Appingedam of maak een vrijblijvende afspraak voor meer informatie.

 

Met gezonde groet,

Gerda Kamphuis, Personal Health Coach

Afslankconsulent, coach emotie-eten, natuurvoedingsconsulent, coach voeding in de overgang

 

Titel van archief

Website laten maken door Modual | Open cookie voorkeuren