Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

 

Gezonde voeding in de overgang

Vind je balans in de overgang

Gezonde voeding speelt een belangrijke rol bij de overgang. Ongezonde voeding versterkt overgangsklachten zoals:

  • Opvliegers en nachtelijk zweten
  • Somberheid en stemmingswisselingen
  • Slaapproblemen
  • Broze botten en botontkalking

Door te letten op je voeding kun je zelf vaak iets doen aan overgangsklachten:

  • Breng balans in je hormoonhuishouding.
  • Voorkom gewichtstoename
  • Voorkom eetbuien.
  • Bestrijd botontkalking. 

De overgang vraagt veel van je, zowel geestelijk als lichamelijk. Met een goede combinatie van gezonde voeding, voldoende beweging, positieve mindset en voldoende ontspanning kom je beter de overgang door.

Ik kan je hierbij helpen met mijn begeleidingspakket 'Vrouw in balans in 8 weken'.

Wat houdt het pakket 'Vrouw in balans' in?

  • Een uitgebreid intakegesprek
  • Een analyse van je huidige voedings- en beweegpatroon
  • Een voedings- en beweegadvies 
  • 4 vervolgconsulten (2-wekelijks consult +/- 30 min.)

Jouw investering: €175. Jouw resultaat: gezonder en energieker door de overgang.

Pakketten mogen in 3 termijnen betaald worden.

Ervaar ook hoe gezonde voeding invloed heeft op je hormoonbalans en op je klachten!

Aanmelden of meer weten? Mail dan naar: info@personalhealthcoach.nl.  Je kunt ook het contact formulier invullen

Klik hier

Website laten maken door Modual | Open cookie voorkeuren