Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

Stop met strenge diëten. Doe maar gewoon, dan doe je gezond genoeg!

Laat je vooral niet verleiden door strenge diëten waarin koolhydraten, suiker of melkproducten compleet geweerd worden. Eet vers, gevarieerd en met mate, dat is wat mij betreft het allerbeste.

Breng kleine veranderingen aan in je leefstijl. Drink bijvoorbeeld veel water in plaats van suiker- en calorierijke sapjes, frisdrank, limonades of alcohol. En maak gebruik van het gevarieerde, gezonde aanbod aan eten waar we uit kunnen kiezen. Aardappelen, met vlees en verse groente: heerlijk! Maar eet ter afwisseling ook eens gerechten met rijst, linzen, kikkererwten en een stukje vis. Ook vegetarische gerechten kunnen heel lekker zijn,  met noten, ei of kaas.  Gebruik verse of gedroogde kruiden in plaats van zout: die brengen minstens zoveel smaak aan de maaltijd.

Vergeet ook niet om regelmatig te bewegen en/of sporten en zorg goed voor je lijf. Want natuurlijk zijn er meer factoren die bijdragen aan een gezonde(re) leefstijl.

 

Minder en/of gezonder eten en meer bewegen en/of sporten. Het klinkt best simpel, dus waarom is daar toch persoonlijke begeleiding bij nodig?

Afvallen moet ten eerste gezond gebeuren. Afvallen onder persoonlijke begeleiding betekent bij mij dat jij je oude, ongezonde eetgedrag afleert en nieuwe gedragingen aanleert. Hier telt niet het korte termijn resultaat: begeleid afvallen is een proces dat jouw lichaam voor de lange duur gezonder en fitter moet maken.

Succesvol afvallen is in de tweede plaats een kwestie van de juiste mentaliteit hebben. Anders leren denken over eten, bewegen en jezelf is net zo belangrijk voor (blijvend)gewichtsverlies.

Daarnaast  ga je onder mijn persoonlijke begeleiding sporten in kleine groepen (binnen of buiten). Hierbij staat plezier en gezelligheid voorop. Door te sporten en/of bewegen zit je ook beter in je vel, je kunt beter ontspannen en zit weer boordevol energie.

Succesvol afvallen onder begeleiding met de effectieve combinatie van beweging, voedingsadvies en coaching. Meer weten, maak dan vrijblijvend een afspraak voor een gratis kennismaking- en informatiegesprek.

 

Met gezonde en sportieve groet,

Gerda Kamphuis

Personal Health Coach

Gewichtsconsulent met specialisaties: gezond afvallen met een persoonlijk plan, puur en gezond eten, emotie-eten en voeding in de overgang.

Personal trainer, Small Group trainer en Bootcamp trainer

 

Titel van archief

Website laten maken door Modual | Open cookie voorkeuren